К основному контенту

Програма ДМФ-2016

Донбас Медіа Форум – 2016
Дати: 10-11 червня 2016 року
Місце: Маріупольский державний університет,
             м. Маріуполь, проспект Будівельників, 129а 

Орієнтовна програма
«Журналістика в кризових регіонах під час змін»

День прибуття – 09 червня 2016 року
12:00 – 18:00
Прибуття, трансфер до місця проживання учасників, поселення
19:00
Неформальне спілкування, налагодження контактів, вечеря

День перший – 10 червня 2016 року
09:00 – 10:00
10:00 – 11:00
Вітальна кава, реєстрація учасників та гостей
Привітання від організаторів, партнерів форуму
11:00 – 13:00
Панельна дискусія «Інформаційна агресія. Боротьба з дезінформацією. Протидія російській пропаганді» 
(інформація як зброя, як розпізнати фейки, методи верифікації даних; протидія інформаційній агресії; як донести інформацію на окуповані території)
Модератор - Світлана Єременко, медіаексперт, виконавчий директор Інституту демократії ім. П.Орлика, Київ
Спікери: Діана Дуцик, виконавчий директор ГО «Детектор Медіа», Роман Шутов, менеджер програм ГО «Детектор Медіа», Ольга Юркова, Артем Бабак (StopFake), Дзяніс Івашин (InformNapalm), ведуться переговори із представниками вебсайту Bellingcat.
13:00 – 14:00
Обід
14:00 – 16:00
Панельна дискусія «Виживання ЗМІ на звільнених територіях. Роздержавлення: як не втратити медіа» 
(особливості просування медіапродукту на регіональному ринку; для чого газеті потрібна онлайн версія; фінансовий менеджмент, доходи та витрати, податки, розрахунок собівартості реклами та собівартості видання)
Модератор - Дмитро Кліманов (Луганськ-Київ), медіаексперт, тренер. Керівник видавничого дому «Телегазета» в Луганській області.
Спікери: медіаконсультант, тренер Інституту розвитку регіональної преси Борис Родієвський (Київ), експерт Міжнародного Інституту регіональної преси та інформації (IRMI) Ангеліна Солдатенко (Київ), генеральний директор Української Асоціації Медіа Бізнесу Олексій Погорелов (Київ), керівниця юридичної служби Інституту розвитку регіональної преси Людмила Панкратова (Київ), редактор газети «Бердянские ведомости» Валерія Буханова, редактор медіапроекту «Районка» Людмила Сова (Запорізька обл.), редактор газети «Сарненські новини» Світлана Ляшко (Рівненська обл.), голова ВГО «Асоціація місцевої преси» Олександр Назаренко (Чернігівська обл.), редактор газетного проекту «Теленеделя» Дмитро Шенгур (Луганська обл), ген.директор телеканалу «Чернівці» Геннадій Сергєєв.
16:00 – 16:30
Перерва на каву
16:30 – 18:00
Майстер-класи (проводяться одночасно в 5-ти різних аудиторіях):
1.     Дезінформація. Методи верифікації даних.
Тренер – Артем Бабак, журналіст проекту StopFake, Київ

Тренер з медіаграмотності, перевірки інформації в інтернеті, закічнив 4-місячну німецьку програму з цифрової журналістики Interlink Academy. Стажувався у виданні KyivPost. Працював редактором новин на сайті інтернет-телеканалу «Гром ТВ» і київським кореспондентом одеського регіонального видання.

2.     Виживання локальних ЗМІ на звільнених територіях. Роздержавлення: як не втратити медіа
Тренер – Борис Родієвський, Київ

Засновник РА «Агентство газетної реклами», член Асоціації українських медіаконсультантів, один з провідних тренерів Інституту розвитку регіональної преси та Інтерньюз Україна. Автор книг «Те, що повинен знати та вміти менеджер відділу реклами ЗМІ», «Відділ продажу, практичні рекомендації керівнику».

Редактори українських регіональних медіа, зазначені у панелі №2, розкажуть свої кейси управління локальним медіа.
3.     Технології журналістських розслідувань. Труднощі та ризики при проведенні якісних журналістських розслідувань.
Тренер – Дмитро Гнап, Київ

Фундатор агенції «Слідство-інфо» (2012 р.), автор спецпроектів проти корупції влади, які транслювались на Першому національному та Громадському телебаченні, були опубліковані в пресі.

4.     Стандарти журналістики в умовах кризи та інформаційної агресії. Дотримання кодексу журналістської етики.
Тренер – Діана Дуцик, Київ

Виконавчий директор ГО "Детектор Медіа", з 2011 по 2014 рік - головний редактор MediaSapiens. Заслужений журналіст України. У професії — більше 20 років. Працювала головним редактором низки українських видань, зокрема журналу та сайту «Главред», сайту «ПіК», газети «Без цензури».

5.     Психологічні аспекти роботи журналістів в кризових регіонах. Як інформувати, щоб не нашкодити.
Тренер – Олег Покальчук, Київ 

Соціальний психолог, радник Міністерства оборони, публіцист, автор есеїв про війну.
18:00 – 18:30

19:30
Підбиття підсумків 1-го дня форуму. Оголошення на 2-й день. Неформальне спілкування
Спільна святкова вечеря

День другий  – 11 червня 2016 року
09:30 – 10:00
Збір учасників, ранкова кава.
10:00 – 10:10
Вітання від оргкомітету, уточнення плану роботи форуму на 2-й день.
10:10 – 12:10        

Панельна дискусія «Журналісти в кризових регіонах: налагодження діалогу. Подолання мови ворожнечі»
(роль медіа в налагодженні діалогу в умовах конфлікту; чим має керуватися журналіст, щоб не сприяти загостренню конфлікту; можливості зберігання та обміну інформацією для журналістів місцевих ЗМІ).
Модератор – Олена Стяжкіна, доктор історичних наук, публіцист, громадський діяч
Спікери: експерт проекту «Голос місцевих ЗМІ» представництва ЄС в Україні Олена Садовнік; соціальний психолог Олег Покальчук (Київ); експерт організації конфліктологів Egalite International Тетяна Виговська-Каменко; ведуться переговори із експертами та журналістами, які працювали в зонах конфліктів (Ізраїль, Ірак, Сирія, Балкани та ін).
12:10 – 13:00
Обід
13: 00 – 14:30
Майстер-класи (проводяться одночасно в 5-ти різних аудиторіях, так само, як у попередній день)
1.Дезінформація. Методи верифікації даних.
2.Виживання локальних ЗМІ на звільнених територіях. Роздержавлення: як не втратити медіа 
3. Технології журналістських розслідувань. Труднощі та ризики при проведенні якісних журналістських розслідувань.
4. Стандарти журналістики в умовах кризи та інформаційної агресії. Дотримання кодексу журналістської етики.
5. Психологічні аспекти роботи в кризових регіонах. Як інформувати, щоб не нашкодити.
14:30 – 15:00
15:00 – 16:00
Перерва на каву
Прийняття резолюції Форуму. Підбиття підсумків. Закриття форуму.

День від’їзду – 12 червня 2016 року
08:00 – 12:00
Трансфер з місця проживання учасників до залізничного вокзалу


#DMF2016

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

The 3d Donbas Media Forum was held in Svyatohirsk

The 3d Donbas Media Forum was held in Svyatohirsk on June 27-29. It was attended by participants from all towns of Donbas and the majority of Ukrainian regions. Donbas Media Forum goal is to develop tolerant media space in Donbas and Ukraine with further refusal of hate speech. Donbas Media Forum is a platform for a dialogue between regional and international media, cultural initiatives, and public organizations with the aim of developing civil society and strengthening principles of independent journalism in the region.


Експертне опитування «Війна на Донбасі і журналістика»

Експертне опитування журналістів «Війна на Донбасі і журналістика» було проведено Фондом «Демократичні ініціативи» імені Ілька Кучеріва впродовж 26 -27 червня 2016 року під час Донбас Медіа Форуму. Завданням дослідження було визначити думку журналістського середовища стосовно конфлікту на Донбасі, специфіки його висвітлення, а також перспектив вирішення. Всього опитано 44 респонденти.


Анонс «Донбас Медіа Форуму 2018»

«Донбас Медіа Форум 2018» відбудеться 6 та 7 липня у місті Харкові в готелі Premier Palace Kharkiv, що знаходиться за адресою: проспект Незалежності, 2.
Тема цьогорічного форуму:
«Нові виклики та можливості, з якими стикаються регіональні ЗМІ».У 2018 році Форум відбудеться на тлі загострення внутрішньополітичної боротьби в Україні напередодні парламентських та президентських виборів, коли очікується зростання політичного популізму та упереджених публікацій в засобах масової інформації. Широке залучення журналістів до процесу пошуку моделей мінімізації негативного впливу може стати рішенням, орієнтованим на потреби самих медіа-установ.Заходи, що проводяться в рамках Форуму, полягають у розробці знань та навичок, необхідних для критичного аналізу та практичної діяльності регіональних ЗМІ.
Підвищення якості ЗМІ дозволить українцям отримати інформацію про події та зміни в країні. Якість інформації, що поширюється традиційними ЗМІ, відіграє головну роль у формуванні громадської думки.
У той …