Новий логотип Донбас Медіа Форуму зображає людину в окулярах віртуальної реальності. Ці окуляри - символ одразу двох речей. Так, з одного боку, це є вказівкою на новий формат передачі інформації через зйомку відео в форматі 360 градусів, але з іншого - це також символ вибору людиною тієї реальності, яка їй до вподоби. Такий вибір формує "information bubles", в яких знаходяться споживачі контенту, не здогадуючись про існування якісної журналістики. Це відображає смисл феномену пост-правди. Логотип цього року - це, в першу чергу, пам'ятка для журналістів-учасників Форуму. Про те, що вони працюють для свого споживача, який змінює формати споживання інформації, в тому числі через окуляри віртуальної реальності, що для журналістів свідчить про необхідність вдосконалення контенту. Також наш логотип є нагадуванням про те, що кожен обирає для себе "вигідний" контент. Важливо, щоб справжній якісний журналістський контент потрапляв в реальність глядачів та читачів, адже це зможе вплинути на подальші рішення громадян, знизити вплив політичного популізму.
Експертне опитування журналістів «Війна на Донбасі і журналістика» було проведено Фондом «Демократичні ініціативи» імені Ілька Кучеріва впродовж 26 -27 червня 2016 року під час Донбас Медіа Форуму. Завданням дослідження було визначити думку журналістського середовища стосовно конфлікту на Донбасі, специфіки його висвітлення, а також перспектив вирішення. Всього опитано 44 респонденти.
Комментарии
Отправить комментарий