К основному контенту

Анонс «Донбас Медіа Форуму 2018»



«Донбас Медіа Форум 2018» відбудеться 6 та 7 липня у місті Харкові в готелі Premier Palace Kharkiv, що знаходиться за адресою: проспект Незалежності, 2.

Тема цьогорічного форуму: 

«Нові виклики та можливості, з якими стикаються регіональні ЗМІ».У 2018 році Форум відбудеться на тлі загострення внутрішньополітичної боротьби в Україні напередодні парламентських та президентських виборів, коли очікується зростання політичного популізму та упереджених публікацій в засобах масової інформації. Широке залучення журналістів до процесу пошуку моделей мінімізації негативного впливу може стати рішенням, орієнтованим на потреби самих медіа-установ.Заходи, що проводяться в рамках Форуму, полягають у розробці знань та навичок, необхідних для критичного аналізу та практичної діяльності регіональних ЗМІ.

Підвищення якості ЗМІ дозволить українцям отримати інформацію про події та зміни в країні. Якість інформації, що поширюється традиційними ЗМІ, відіграє головну роль у формуванні громадської думки.

У той же час в регіоні з'являються нові медіа, серед яких community-медіа, громадські платформи, міські громади в соціальних мережах тощо. Вони вже стали надійними постачальниками контенту для традиційних медіа. Ось чому важливо розвивати зв'язки між усіма виробниками контенту.

Графік роботи Форуму:
5 липня - день заїзду,
6 липня - перший робочий день з 9.00 ранку до 18.00 вечора,
7 липня - другий робочий день з 9.00 ранку до 17.00 вечора.
В рамках Форуму ми плануємо провести:
- 4 панельні дискусії,
- 4 cесії майстер-класів на актуальні професійні теми,
- ряд спеціальних тематичних подій. Для участі, будь ласка, заповніть форму.
Дедлайн подачі заявки на участь 15 червня до 23:59.

ДЕТАЛІ ПРОГРАМИ ФОРУМУ
Теми панельних дискусій:

1.
Від комунальних медіа до медіа громад. На шляху до розбудови осередків плюралізму думок в громадах та спільнотах
В Україні продовжується децентралізація та триває процедура роздержавлення медіа. Ці процеси відбуваються паралельно: з одного боку змінюється система управління територіями, з іншого - редакціями. Одним з основних інструментів для впровадження змін в суспільстві (через реформи або виборчий процес) є медіа, в першу чергу, локальні. Нові медійні середовища, групи авторів із загальним світосприйняттям стають інформаційними майданчиками для мешканців міст та районів. Вони виконують запит аудиторії на прямий соціальний ефект, який дозволяє отримати швидкий зворотній зв'язок і стає інструментом тиску на владу або великий бізнес. Так само і медіа громад, або community media, які створюються активними членами громади, служать інтересам громади і мають на меті вирішення проблем громади та її сталий розвиток. Цей формат може прийти на зміну комунальним ЗМІ, але це лише один з ймовірних варіантів. Які існують стратегії для перебудови менеджменту ЗМІ, як подолати виклики, які успішні історії є, як розробити стратегічний план запуску і розвитку медіа громад - всі ці питання та відповіді на них будуть звучати в межах цього напрямку.

2.
Як зберегти незалежність медіа у передвиборчій турбулентності?
В передвиборчий період актуалізується питання саморегуляції журналістських колективів - це один із засобів збереження незалежності ньюзруму зсередини. Ззовні ж важлива підтримка журналістами громадських ініціатив, діяльність яких фокусується на наданні освітніх послуг для медіа, які направлені на факт-чекінг та чітке дотримання журналістських стандартів задля протидії розповсюдженню маніпуляцій та дезінформації. Третій інструмент для збереження незалежності - це співпраця громадських моніторингових ініціатив і аналітичних центрів з медіа, щоб знизити кількість політичних та інших маніпуляцій в ЗМІ. В цьому ж напрямку важливими є знання про наявні механізми протидії поширенню вірусу нетерпимості до вільного вираження думок і підриву довіри до журналістської спільноти. Журналістська солідарність здатна протидіяти політично вмотивованим переслідуванням ЗМІ під час виборів парламенту та Президента. Проявом такої солідарності може бути налагоджений обмін досвідом місцевих журналістів з міжнародними та національними ЗМІ.

3.
Як відновити довіру мешканців Донбасу до ЗМІ?
Як саме громадяни споживають інформацію, як обирають її джерела, які мають критерії достовірності, а також які потреби, емоції, стереотипи впливають на сприйняття ними відомостей, якого медіапродукту їм бракує тощо. Існує сильне роздратування від невідповідності медіаконтенту інформаційним потребам громадян, ігнорування їхніх проблем та невідображення їхньої реальності, недружньості на рівні вибору тем, лексики, фокусу висвітлення подій. Тому актуальним залишається дотримання принципів і методів конфлікт-чутливої, миротворчої журналістик тощо. В той же час з великою вірогідністю викликають довіру ті медійні повідомлення, що безпосередньо стосуються цих громадян або громад; правдиво, з позиції простої людини показують дійсність; такі, що відповідають їхнім запитам на інформацію. Експерти ГО «Детектор медіа» роблять висновок: «Серед певної частини респондентів існує запит на системний, аналітичний контент. Вони задовольняють цей запит за допомогою інформаційних каналів, авторських проектів, блогів. За таких умов довіра є персоналізованою: довіряють не ЗМІ, а окремим персоналіям. Практикується споживання російських та сепаратистських ЗМІ, але воно також зумовлено не стільки ідеологічними міркуваннями, скільки запитом на альтернативну точку зору і втечею від негативного медіадискурсу. Громадяни вкрай рідко мають раціональні критерії довіри до інформації; довіра до тих чи інших джерел чи повідомлень є скоріше емоційно обумовленою». Відсутність критичного мислення у журналістів і якісного підходу до написання текстів породжує відсутність критичного мислення й серед аудиторії. В межах напрямку делегати Форуму зможуть дізнатися про всі наявні дані актуальних досліджень медіа-поля та використати на практиці отримані результати.

4.
Фінансування ЗМІ та журналістської роботи
Фінансова стабільність редакції - це запорука незалежного контенту. В передвиборчий період політики часто підкупають журналістів та цілі редакції, але чи існують запобіжники для того, щоб зупинити цю практику? Відповіді можуть бути в існуванні різних моделей фінансування роботи медіа - це краудфандинг, співпраця з бізнесом, розміщення реклами, індивідуальні можливості для журналістів (тревел-гранти, програми обмінів, стажування, тощо), підписки, абонентська плата. В рамках цього напрямку розглянемо, які існують можливості для фінансування місцевих медіа через міжнародну допомогу Україні; яким вимогам мають відповідати медійні організації, щоб отримувати допомогу; показники ефективності роботи медійних організацій, які оцінюють надавачі допомоги. Обговорюватимуться також особливості рекламного ринку в прифронтовому регіоні. Важливим питанням є зв'язок бізнесу з владою, проблеми через бажання чиновників через бізнес впливати на ЗМІ.
*Звертаємо вашу увагу, що учасники, які прибудуть на день раніше початку форуму  (5 липня) матимуть можливість відвідати додаткові спеціальні тематичні заходи.
Графік роботи Форуму:
5 липня - день заїзду, тематичні заходи в різних місцях Харкова після 14.00 і до вечора.
6 липня - перший робочий день, відкриття Форуму, працюємо з 9.00 ранку до 18.00 вечора, святкова вечеря.
7 липня - другий робочий день, працюємо з 9.00 ранку до 17.00 вечора.
Серед запланованих спеціальних тематичних заходів:
5 липня:
1. Публічна дискусія на тему «Як медіа висвітлюють теми меншин соціальних і не тільки?»
2. Публічна дискусія «Журналістські розслідування на Донбасі – умови, найкращі кейси та наслідки»
3. Публічна дискусія на тему «Підготовка професійних кадрів для медіа вищою освітою України»
6 липня:
1. Публічна дискусія на тему «Використання матеріалів журналістських розслідувань у судових процесах, в яких фігурують військові злочини. Досвід Балканських країн»
2. Публічна дискусія на тему «Гендерні виклики для медіа».

СПІКЕРИ ФОРУМУ
• Ольга Герасим'юк, перша заступниця голови Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення
• Сергій Томіленко, голова Національної спілки журналістів України
• Наталя Гуменюк, голова ГО «Громадське телебачення»
• Марія Рістіч, директорка Балканської мережі журналістів розслідувачів (BIRN)
• Неманья Степановіч, представник організації Humanitarian Law Centre
• Вельма Шаріч, журналістка, дослідниця, експертка з будівництва миру, активіст з захисту прав людини в Боснії та Герцеговині
• Рефік Ходжич, журналіст, режисер, документаліст
• Кіт Річбург, журналіст-міжнародник, член Інституту політики при Гарвардському університеті, викладач Прінстонського університету
• Наталія Лігачова, голова ГО «Детектор Медіа»
• Віктор Литвінов, керівник сектору інформаційної реінтеграції Криму та Донбасу Міністерства інформаційної політики України
• Сюзанна Мнацаканян, керівниця проекту «Свобода медіа в Україні»
• Давід Стулік, прес-аташе Представництва ЄС в Україні
• Метью Шааф, директор офісу Freedom House в Україні
• Марина Безкоровайна, керівниця проектів з розвитку медіа Координатора проектів ОБСЕ в Україні
• Катерина Сергацкова, журналістка, засновниця проекту «Заборона»
• Анна Мурликіна, головна редакторка мережі міських сайтів «CitySites»
• Тетяна Лебєдєва, голова наглядової ради Суспільного мовлення
• Джон Роозенбейк, Кандидат Наук, Кембриджський університет
• Руслана Панухник, директорка ГО «КиївПрайд»   
• Олександр Білінський, співзасновник агенціі розвитку локальних медіа «Або»
• Марія Давиденко, директорка інформаційного агентства «Вчасно»
• Олексій Погорєлов, генеральний директор Української Асоціації медіа бізнесу
• Андрій Куликов, голова правління ГО «Громадське Радіо»
Віра Костенко-Кузнєцова, експертка з розвитку медіа проектів, Проект "Зміцнення Громадської Довіри", Chemonics Inc.
• Андрій Шаповалов, менеджер каналу «UA: Донбас»
• Світлана Безчотнікова, декан факультету філології та масових комунікацій, Маріупольський державний університет
• Андрій Романенко, координатор Центру громадського контролю «ДІЙ-Краматорськ»
• Андрій Діхтяренко, головний редактор проекту «Реальная газета» (Луганськ)
• Марина Курапцева, редакторка відділу новин інтернет видання informator.media
• Костянтин Реуцький, координатор з інституційного розвитку Благодійного фонду «Восток-SOS»
• Ірина Чулівська, представниця Лабораторії цифрової безпеки
• Світлана Колодій, проектна менеджерка, координаторка проекту GoEast громадської організації Global Office, експертка з краудфандингу та викладачка з фандрейзингу для Creative managment camp
• Альона Жук, редакторка газети Kyiv Post
• Єлизавета Кузьменко, відповідальна за PR та комунікації Громадського радіо
• Тетяна Попова, експертка зі стратегічних комунікацій ГО «Інформаційна безпека»
• Олександра Голуб, голова Ліги захисту прав жінок «Гармонія рівних»
• Анастасія Станко, журналістка Громадського телебачення
• Кирило Лукеренко, головний редактор ГО «Громадське радіо»
• Сергій Костинський, член Національної ради з питань телебачення і радіомовлення
• Сергій Штурхецький, Медіа-експерт з питань місцевого самоврядування, перший заступник голови НМПУ, співзасновник проекту «Громадське телебачення Доманівської ОТГ» (Миколаївська область)
• Марія Томак, співкоординаторка Медійної ініціативи за права людини
• Діана Дуцик, медіа-експертка
• Іван Омелян, регіональний​​ координатор ​​в​​ коаліції ​​громадських організацій​​ “Реанімаційний ​​Пакет ​​Реформ”
• Віталій Голубєв, головний редактор ВД "ОГО", викладач НаУ "Острозька академія", секретар НСЖУ.

«Донбас Медіа Форум» ініційований місцевими журналістами та впроваждується громадською організацією «Донецький інститут інформації».
Форум підтримують:
- Представництво ЄС в Україні
- Посольство США в Україні
- Internews Network
- проект «Свобода медіа в Україні», що впроваджується в межах спільної програми співробітництва Ради Європи та Європейського Союзу «Партнерство заради належного врядування»
- Посольство Швейцарської Конфедерації в Україні.
Організаційний комітет гарантує учасникам проживання, харчування під час Форуму та відшкодування витрат на дорогу.

За новинами та змінами у програмі можна стежити на сайті Donbas Media.
та в соціальних мережах за хештегом #DMF2018.
Для оперативного зв'язку, будь ласка, використовуйте контактний номер організаційного комітету:
+38 (067) 463 32 11
або електронну пошту: DMFdonbass@gmail.com.

Комментарии

  1. я не можу достатньо подякувати послузі позики пана Педро та повідомляючи людям, наскільки я вдячний за всю допомогу, яку ви та ваша команда надали, і я з нетерпінням чекаю рекомендації друзям та родині, якщо їм потрібна фінансова порада чи допомога @ 2 ставки на кредит для бізнесу через контакт:. pedroloanss@gmail.com

    ОтветитьУдалить

Отправить комментарий

Популярные сообщения из этого блога

Експертне опитування «Війна на Донбасі і журналістика»

Експертне опитування журналістів «Війна на Донбасі і журналістика» було проведено Фондом «Демократичні ініціативи» імені Ілька Кучеріва впродовж 26 -27 червня 2016 року під час Донбас Медіа Форуму. Завданням дослідження було визначити думку журналістського середовища стосовно конфлікту на Донбасі, специфіки його висвітлення, а також перспектив вирішення. Всього опитано 44 респонденти.

The 3d Donbas Media Forum was held in Svyatohirsk

The 3d Donbas Media Forum was held in Svyatohirsk on June 27-29. It was attended by participants from all towns of Donbas and the majority of Ukrainian regions. Donbas Media Forum goal is to develop tolerant media space in Donbas and Ukraine with further refusal of hate speech. Donbas Media Forum is a platform for a dialogue between regional and international media, cultural initiatives, and public organizations with the aim of developing civil society and strengthening principles of independent journalism in the region.